Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 8 Apr 2020 10:53:31 +0200
(...)
Mile widziana też drukarka z CISS -- o ile za 500 pln
lub tańsza zdołałaby wydrukować rzeczywiście 12 kstron
czarnych + 7 kstron kolorowych i wytrwałaby kilkanaście
lat bez dofinansowywania... Jest ciężka, więc trochę
trudniejsza w eksploatacYji...

(...)

Ciągle pisujesz o problemach z atramentem.
Dlaczego nie kupisz lasera?

Moja najstarsza laserówka to Apple Laser II - gdzieś tak z połowy lat 80-tych. Kupiona jako używana, dużo na niej tłukłem. Jeszcze może ze dwa lata temu ostatni raz na niej drukowałem. Nadal jest sprawna. Tylko wymaga cierpliwości ;)

--
Pozdrawiam.

Adam