Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Tue, 17 Dec 2019 10:39:07 +0100

"Trybun" 5df673f1$0$17348$65785112@news.neostrada.pl

A co to za drukarka,

MG2550S https://www.ceneo.pl/49729622

W Auchan jest właśnie teraz za 99 pln.

Warta uwagi nawet bez tej promocji, normalnie kosztuje około 120zł. Tusz drogi, ale skoro bez tendencji do zasychania to mógłby być zamiennik dla mojej, gdy ta już naprawdę wyzionie ducha.

Czyli masz jakieś małe biuro.

Tak -- rachunkowe.

Moje zapotrzebowanie to jakieś 50-100 kartek na 10lat.

Ja tyle mam w kilka tygodni.

Fotograficznego jeszcze mniej.

Akurat tego mamy tyle samo...

U mnie jest pod biurkiem, podłączona pod kompa ale wyłączona, tak że gdyby nawet miała funkcję samoczyszczenia głowic to i tak to na nic przy moim sposobie użytkowania.

U mnie zwykle jest w szafce, w foliowym worku, aby
mniej brudu łapała -- zupełnie odłączona od świata.
(tuż po wyjęciu z szafki -- zdmuchuję kurz z worka)

U mnie też jest przykryta takim specjalnym pokrowcem.

zamiennik nie wytrzymuje miesiąca bez ruchu..

Właśnie zużywam resztki pierwszej dokupionej buteleczki na ,,moje tonery''.

 https://mojetonery.pl <-- stąd jest faktura, ale zamawiałem
 na Allegro; nie wiem, gdzie, bo nie mogę zalogować się do
 Allegro z uwagi na konieczny SMS, który nie dociera...

Wreszcie dotarł... Ale dotarły aż 4 niemal jednocześnie...
Przekroczono limit weryfikacji kodu...

W Paribas zrezygnowałem z konta, bo nie zdołałem zalogować się...
Zostawiłem jeszcze jedno (otwarte w Rajfim, zanim Rajfi został
wchłonięty przez BNP Paribas) ale widzę, że i to muszę zamknąć...

Też rezygnuję z Paribas. Niedawno dostałem wiadomość że obrót gotówką w oddziale w którym mam konto tylko za pomocą karty płatniczej. Normalnie chyba ich pojebutało.

Co konkretnie robisz z tą strzykawką? Przebijasz ten pojemnik na atrament w jakimś konkretnym miejscu?

Sprzedawca wszystko tłumaczy bardzo starannie;
ponadto na Jutubie są pornole. ;)

Robiłem takie próby z Lexmarkiem - pozostała kupa syfu i atrament cały czas wyciekał. Rąk to przez tydzień nie mogłem domyć.

Rozglądałem się trochę po cenach, i z tego co widzę to wifi nie podraża drukarki znacząco.

Carrefour oferował kiedyś takąż drukarkę z WiFi za 99 pln...
Ale takąż bez WiFi -- za 75 pln... (z kartridżami oczywiście)

Czyli w sumie na niewiele wyceniana jest ta funkcja.

-=-

Właśnie wyciągnąłem drukarkę -- będę drukował przelewy na MikroRachunek...

O ile dysze nie zaschły....;-)