Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Tue, 17 Dec 2019 10:39:46 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5df7f865$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

Moje zapotrzebowanie to jakieś 50-100 kartek na 10lat.

IMO można/warto skorzystać z usług płatnych -- ze 35 groszy za A4 B&W...

Pewnie że warto, jednak gdy wezmę pod uwagą wszystkie aspekty to wychodzi na to że lepiej mieć własny sprzęt.

 https://mojetonery.pl <-- stąd jest faktura, ale zamawiałem
 na Allegro; nie wiem, gdzie, bo nie mogę zalogować się do
 Allegro z uwagi na konieczny SMS, który nie dociera...

  https://allegro.pl/uzytkownik/cencik82 <-- tu kupowałem dwa razy

Allegro w moim wypadku to już ostatek ostatków.. Można się nabawić nerwicy.