Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 19 Dec 2019 23:50:27 +0100

"Trybun" 5df8a237$0$547$65785112@news.neostrada.pl

(tuż po wyjęciu z szafki -- zdmuchuję kurz z worka)

U mnie też jest przykryta takim specjalnym pokrowcem.

Trzymam ją w tym worku, w którym ją kupiłem.

Robiłem takie próby z Lexmarkiem - pozostała kupa syfu
i atrament cały czas wyciekał. Rąk to przez tydzień nie
mogłem domyć.

Raz pobrudziłem sobie ręce drukarkowym atramentem -- umycie
(twardą gąbką) trwało ~minuty... Natomiast umycie rak
poplamionych nowymi pisakami w sklepie było trudniejsze...

Teraz w środkowym palcu (tuż za ostatnim stawem) prawej ręki
mam małą drzazgę drewnianą -- jest znacznie trudniejsza do
usunięcia niż ,,plamy'' atramentowe... (gdyby nie bliskość
stawu -- po prostu ciachnąłbym nożem i wypłynęłaby z krwią...
można by rzec, że jest nad stawem...[ -- może ryby łowi...])

Właśnie wyciągnąłem drukarkę -- będę drukował przelewy na MikroRachunek...

O ile dysze nie zaschły....;-)

Wtedy jeszcze nie zaschły -- może nadal nie zaschły...
BTW -- drukarka bardzo szybko/wcześnie parkuje głowice...
Być może dlatego nie zasychają. :)

Drukowanie jednostronne wielu kartek jednego pliku naraz -- OK,
ale drukowanie kilku plików może być rozdzielane parkowaniem,
o ile nie zdążę na czas z wysłaniem kolejnego pliku do drukarki...
Chyba tak samo z ręcznym (rzecz jasna drukarka sama nie przekłada)
przełożeniem kartek w druku dwustronnym...

Ogólnie drukarka jest IMO nieźle oprogramowana -- nie czuje niedosytu!
[w dziwactwach typu: ogromny plakat wydrukowany na masie kartek A4;
drukowanie wiele stron na jednej kartce; broszurki itd...]

Powtarzalność mechaniczna też jest niezła -- dwukrotne wydrukowanie tej
samej zawartości na jednej kartce nie daje rozmytego druku, lecz tłusty...
Ale cudem nad cuda to nie jest -- standardowe drukowanie pionowych
kresek ukazać może delikatne ząbkowanie... **Być może** w trybie
najdokładniejszym pionowe linie proste nie byłyby poząbkowane...

--