Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Dec 2019 22:57:12 +0100

<kszysztofc@gmail.com> 77881e97-7e6a-4568-89ca-e4e3f82e60d5@googlegroups.com

: Tusze(zamienniki

Ciekawostka... Gdy kiedyś napisałem na grupach o tuszu
w kontekście drukarek -- tak zwany ogół wiedział, że
to nie jest 'tusz', ale 'atrament' i wiedział, czym
różni się 'tusz' od 'atramentu'...

Teraz najwyraźniej określenie 'tusz' nie przeszkadza...

-=-

Czy ktoś (wtedy był tym kimś Pszemol) potrafi
wyjaśnić -- czym różni się 'tusz' od 'atramentu'?

Wydawało mi się, że większość tutaj obecnych powinna odróżniać to, co bazuje na rozpuszczalniku od tego, co opiera się na pigmencie.

--
Pozdrawiam.

Adam