W dniu 16.12.2019 o 12:15, miab pisze:
Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania
tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.
Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte
"głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle
wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko
powinno być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie
zniknął. Jak na to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników
potencjalnie nie oryginalnym atramentem generuje taki komunikat
czy oszust po prostu za mało go dolał?
Raczej nie oszust(szczególnie że atrament kosztuje grosze). Po
prostu producenci drukarek tak usiłują się zabezpieczyć przed
zamiennikami (drukarka rejestruje fakt użycia danego zasobnika
wyraźnie przekraczajacą szacowana ilość wydruków w stosunku do
jednorazowego użycia).
miab
Możliwe, jednak trochę to dziwne, bo poza atramentem przecie nic się
nie zmieniło..
Zmieniły parametry czasoprzestrzeni a w tym konkretnie przypadku
istotna była ilość pewnych zdarzeń(o czym wspomniałem uprzednio).
miab
No, skoro tak twierdzisz..
|