W dniu 15-12-2019 o 18:52, Trybun pisze:
W dniu 14.12.2019 o 14:19, miab pisze:
Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania
tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.
Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte
"głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle
wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko powinno
być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie zniknął. Jak
na to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie
oryginalnym atramentem generuje taki komunikat czy oszust po prostu
za mało go dolał?
Raczej nie oszust(szczególnie że atrament kosztuje grosze). Po prostu
producenci drukarek tak usiłują się zabezpieczyć przed zamiennikami
(drukarka rejestruje fakt użycia danego zasobnika wyraźnie
przekraczajacą szacowana ilość wydruków w stosunku do jednorazowego
użycia).
miab
Możliwe, jednak trochę to dziwne, bo poza atramentem przecie nic się nie
zmieniło..
Zmieniły parametry czasoprzestrzeni a w tym konkretnie przypadku istotna
była ilość pewnych zdarzeń(o czym wspomniałem uprzednio).
miab
|