Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Sat, 14 Dec 2019 13:47:28 +0100
W dniu 14.12.2019 o 10:41, miab pisze:
W dniu 14-12-2019 o 09:51, Trybun pisze:
W dniu 13.12.2019 o 20:56, miab pisze:

Sam nie wiem jak je nazwać, zarówno oryginały jak i zamienniki wyglądały tak samo. Cena - oryginały 160zł, najtańszy zamiennik coś lekko ponad 100ówę. Nigdzie nie widziałem dla takich zestawów alternatywy.

Bo zależy o czym mówimy, czy o drukarkach z wymiennymi tuszami wraz głowicami, czy ze stałymi głowicami a wymiennymi tuszami czy wreszcie o CISS-ach ze stałymi głowicami i dolewanymi tuszami.

miab

Nawet nie mam pojęcia co to jest głowica, do każdej z posiadanych ze mnie drukarek trzeba kupić taki plastikowy`e pojemnik/i z atramentem w środku i jakimiś układami elektronicznymi na zewnątrz.. Ten pojemnik to głowica?

W przypadku wspomnianego przez Ciebie Cannona MP140 to powinien być pojemnik z głowicą(na spodzie) i stykami przyłączeniowymi(z tyłu). A właściwie dwa czarny i trójkolorowy. Obecność wymiennej głowicy utrudnia a więc "podraża" wykonanie podróbki zamiennika.

miab

Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.

Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte "głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko powinno być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie zniknął. Jak na to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie oryginalnym atramentem  generuje taki komunikat czy oszust po prostu za mało go dolał?