Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 10 Nov 2019 23:16:24 GMT
On 2019-11-09, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
> O, a to ciekawe, napisz coś więcej. Zajmuję się fotografią trójwymiarową
> (z wyświetlaniem na projektorze i aktywnymi okularami 3D), co do filmów
> - na razie tylko zastanawiam się jak do tego się zabrać, ale nie wiem
> jeszcze, jak to rozwiązać sprzętowo, wszak jestem tylko amatorem, więc
> raczej nie mam nieograniczonego budżetu. Czy złożyć coś dedykowanego,
> np. na dwóch aparatach fotograficznych czy kamerkach sportowych (ale te
> mają na mój gust zbyt szeroki kąt i są kiepskie przy słabym
> oświetleniu), czy zdobyć coś dedykowanego. Fujifilm 3D W3 okazał się
> [...]

Obawiam sie, że nie powiem Ci nic ciekawego. Bawie się tym na potrzeby
własnej fotografii rodzinnej. W pewnym momencie pomyslałem sobie, że
fajnie by było mieć taki rodzaj pamiątek, w międzyczasie technologia
rozkwitła i rynkowo zdechła. Co ciekawe nie widać tego zdychania w BD 3D
- tzn. nie że jest jakiś rozkwit, ale cały czas wychodzą nowe tytuły,
aktualnych produkcji.

Mam ww. W3 i zgadzam się z osądem. Zdjęcia da się jeszcze oglądać, ale
filmy to katastrofa. Ze 2 lata temu udało mi się nabyć nowiutkie
HDR-TD10 i to za pół ceny. Jakość jest mocno taka-se, ale efekt, mimo
dość wąsko rozstawionych oczek jest jak na moje potrzeby ok. Niestety
nie załapałem się na 3D TV jak jeszcze mozna było kupic*, ale mam Optomę
HD142X, z której jestem w sumie zadowolony.

A te rózne nakładki na/za obiektyw, które mozna było jakiś czas temu
dostac, to coś są warte?

*) po rozsądnej cenie

--
Marcin