Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 10 Nov 2019 22:58:34 GMT
On 2019-11-10, Poldek <pugilares@intgeria.eu> wrote:

> Platinum, Movie Studio są to programy 32-bitowe.
> Tylko Pro jest 64-bitowe.
> Przynajmniej tak było kiedyś, ale pewnie nadal tak jest.

Od wielu juz wersji jest dokładnie odwrotnie. Jeśli dobrze kojarzę, to
przy 10 były jeszcze 32bity ale chyba tez 64. W tej chwili to wygląda tak:

https://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-movie-studio/specifications/
You need a 64-bit version of one the following operating systems:
Microsoft Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, or Windows 10

Przyklejenie się do 32bitów o tyle nie miałoby sensu, że ZCW i VPro i MS
mają dokładnie ten sam rdzeń. Parę lat temu wyszło mi z gógla, że
główne, praktyczne różnice są w ilości scieżek (obraz, dzwięk, podpisy,
być może liczba tytułów przy DVD Architekcie) a i to na takim poziomie,
że i te różnice nie były praktyczne.

--
Marcin