Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy jest sens i9 ?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 7 Nov 2019 10:29:57 +0100
On Mon, 4 Nov 2019 21:50:31 +0100, Poldek wrote:

> Naczytałem się opinii o Core i9, że nie ma sensu, gdyż krótko działa na
> 100% i szybko jest throttlowany, gdyż mocno się grzeje przy obciążeniu.
> Ale to wszystko były opinie dot. laptopów. Czy ktoś z obecnych zetknął
> się z i9 w komputerze stacjonarnym - jest sens? Czy wentylatory będą
> hałasowały nawet przy przeglądaniu internetu. Bardzo tego nie lubię i
> mój obecny komputer przy normalnym obciążeniu jest 0 dB.

Ja tylko zapytam tradycyjnie, po ciul Intel?

W celu pogłębienia przemyśleń przed odpowiedzią:

https://www.dobreprogramy.pl/Klamczuszek-Intel-zrobil-testy-procesorow-serwerowych.-Wynik-84-proc.-przewagi,News,104731.html

ps. i nie, nie sugeruje zakupu cpu do serwera, chodzi o szerszy kontekst

--
pozdrawiam
Roman Tyczka