Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 31 Oct 2019 00:46:18 GMT
On 2019-10-30, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Dyski serwerowe, które od czasu do czasu kupuję, przychodzą w pudełkach
> niewiele mniejszych od pudełka na buty, tylko nieco grubszych. Są
> wytłoczki i piankowe amortyzatory.
> Natomiast dyski OEM są pakowane w piankowe amortyzatory. Każdy dysk
> siedzi w swojej kieszeni. Tyle, że trzeba kupować od razu cały karton -
> kilkadziesiąt sztuk.

WDC kiedyś odsyłał (po wymianie) gołe dyski wewnętrzne w opakowaniu tego typu:
https://cdn.neow.in/forum/uploads/monthly_07_2010/post-331082-12792362982475.jpg

Potem zdaje się w amortyzujące wytłoczki. Ale wystarczy przecież
popatrzeć jak są pakowane dyski zewnętrzne. To jest zawsze parę cm
takiej czy innej amortyzacji z każdej sstrony, a te dyski są w końcu tez
najczęściej amortyzowane wewnątrz obudowy.

--
Marcin