On Mon, 28 Oct 2019 22:46:13 GMT, Marcin Debowski wrote:
>>>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
>>>> wysyłającego?
>>>>
>>> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
>>> wrażliwego sprzętu.
>>
>> Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
>> wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
>> Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)
>
> Roman Toshibę kupił zdaje się?
>
> https://storage.toshiba.com/storage-services-support/warranty-support/warranty-return-procedure
>
> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please place
> each product in an anti-static bag when returning faulty product.
>
> Original Packaging - All products should be returned in the original
> shipping carton (if possible).
>
> Product Protection - When the original carton is not available, the
> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
>
> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable to
> use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be used to
> build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
> The product must be adequately supported on ALL sides and not placed
> loosely inside the carton.
Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z dyrektorem
generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
--
pozdrawiam
Roman Tyczka
|