Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 30 Oct 2019 18:59:53 GMT
Użytkownik RadoslawF user@domain.invalid ...

> Szklana kula się zwiesiła a znacznika ironii nie dostrzegłem.

Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?

> Działa lub nie działa.

Dokładnie o tym mowie. Loteria.

> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
> czasie."

Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z glosna
ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red Flag Act.
Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także