Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 28 Oct 2019 22:46:13 GMT
On 2019-10-28, RadoslawF <user@domain.invalid> wrote:
> W dniu 2019-10-28 o 19:13, pueblo pisze:
>
>>>>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
>>>>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
>>>>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
>>>>>>>>> Ty jak widać nie.
>>>>>>>>
>>>>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
>>>>>>>
>>>>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
>>>>>>
>>>>>> autoironia?
>>>>>
>>>>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
>>>>>
>>>>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
>>>>>>>
>>>>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
>>>>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
>>>>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
>>>>>> cene towaru?
>>>>>
>>>>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
>>>>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
>>>>> przesyłki i dobrego opakowania?
>>>>
>>>>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
>>>>> przyszedł sprawny.
>>>>>
>>>> A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
>>>> Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i
>>>> tyle.
>>>
>>> Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?
>> 
>> Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
>> nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
>> dyski i przychodziły zapakowane pancernie.
>> 
>> W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.
>> 
>> 
>>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
>>> wysyłającego?
>>>
>> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
>> wrażliwego sprzętu.
>
> Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
> wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
> Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami.  :-)

Roman Toshibę kupił zdaje się? 

https://storage.toshiba.com/storage-services-support/warranty-support/warranty-return-procedure

ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an 
anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please place 
each product in an anti-static bag when returning faulty product. 

Original Packaging - All products should be returned in the original 
shipping carton (if possible). 

Product Protection - When the original carton is not available, the 
preferred method is the use of foam inserts to enclose the product 
completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface. 

Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable to 
use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be used to 
build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
The product must be adequately supported on ALL sides and not placed 
loosely inside the carton.

-- 
Marcin

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>