Witaj RadoslawF, 28 paź 2019 w
news:5db710f5$0$558$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
> W dniu 2019-10-28 o 08:29, pueblo pisze:
>
>>>>>>>> O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?
>>>>>>>
>>>>>>> Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
>>>>>>> Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że
>>>>>>> dostawa gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
>>>>>>> Ty jak widać nie.
>>>>>>
>>>>>> O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?
>>>>>
>>>>> O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
>>>>
>>>> autoironia?
>>>
>>> Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.
>>>
>>>>> Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.
>>>>>
>>>> I to wywnioskowujesz z darmowej dostawy? OMG...
>>>> Nie przeszło ci do głowy ze darmowa dostawa to tylko zabieg
>>>> marketingowy polegajacy na przesunieciu kosztow i wrzuceniu ich w
>>>> cene towaru?
>>>
>>> A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
>>> przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
>>> przesyłki i dobrego opakowania?
>>
>>> A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
>>> przyszedł sprawny.
>>>
>> A kto zapłacił za przesyłkę, jeśli nie klient? UE?
>> Sprzedawca słaby i należy mu się opieprz za sposób wysyłki hdd i
>> tyle.
>
> Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?
Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
dyski i przychodziły zapakowane pancernie.
W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.
> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
> wysyłającego?
>
Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
wrażliwego sprzętu.
|