Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Oct 2019 18:13:26 GMT
Witaj RadoslawF, 28 paź 2019 w
news:5db710f5$0$558$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?

Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
dyski i przychodziły zapakowane pancernie.

W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.

> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
> wysyłającego?

Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
wrażliwego sprzętu.