Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Z8350 i wymienny dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Z8350 i wymienny dysk ssd
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 19 Oct 2019 00:47:24 +0200

"heby" qocgui$ts1$2@dont-email.me

Ostatecznie można podmieniać karty wewnątrz tabletu.

Zazwyczaj jest wlutowana. Możnw wymienić, ale niestety
producenci coraz cęsciej stosują sztuczki utrudniające
wymianę nawet na poziomie profesjonalnym.

Miałem na myśli gniazdo mirkoSD.

-=-

Co do gubienia... IMO łatwiej gubić monety, więc jeśli ktoś
nie potrafi upilnować flaszki, chyba może poprosić o pomoc
,,specjalistę''. ;) Przez kilkanaście lat używania penflaszek
itp. flaszek zgubiłem penflaszkę jeden raz, ale znalazłem. :)
(spoczywała spokojnie w szufladzie biurka) Innym razem wyprałem
razem z ubraniem -- jest sprawna. Ogólnie na razie nie zgubiłem
,,na amen'' ani razu...

Zgubiłem natomiast małe/dodatkowe karty Biedronki.
(wiem, gdzie, ale strata na tyle mała, że będąc
w tej Biedronce ze dwa dni później, nie zapytałem
o zgubę) Zgubiłem, gdyż kupowałem mleko dwiema
kartami -- moją i tymi małymi, złączonymi razem
mojej matki. Dałem swoją i te małe a zabrałem
tylko swoją.

-=-

Podobnie wyślę do psychiatry kierowców utrudniających mi korzystanie
z garażu -- w promieniu trzydziestu (nawet chyba mniejszym) metrów
naliczyłem dziś 13 miejsc dobrych do parkowania, ale pomimo tego komuś
mocno zależy na tym, by zaparkować samochód tak, by mi utrudnić życie.
Nie pomaga znak B-35 z dopiskiem 10 minut, nie pomaga zdrowy rozsądek
nie pomaga znak B-1 ze stosownym dopiskiem...

  .----------------------------------------------------.
  | Prawo i Sprawiedliwość chyba tyko dla wybrańców... |
  '----------------------------------------------------'

W wolnej chwili postawię fotki.

Złośliwość ludzka jest zdumiewająca -- stoi samochód niedaleko bramy
z infomarmacyjną ;) tablicą... Można by za nim zaparkować kolejny,
bo ten już nieźle tarasuje... Ale nie!!! Za nim i przed nim są wolne
miejsce!!!  (na szczęscie ;) poza tą bramą jest co najmniej jeszcze
jedna brama wpuszczająca na ten teren; nie pochwalam takiego parkowania,
ale jeśli już ;) jeden samochód tarasuje, chyba warto postawić tu drugi
i trzeci, ;) zamiast blokować inne/kolejne miejsca...)

Są nawet wolne miejsca na parkingach!!!

Są wolne miejsca na ,,chodnikach'' -- w ciapkach, bo w zamierzeniach
była to ,,strefa zamieszkania'' a takowa raczej nie ma podziału na
,,chodniki'' i ,,jezdnie''... Teraz jest to ,,strefa ruchu'', aby
umożliwić ;) ludziom parkowanie. Efekt? -- przepisy ruchu drogowego
raczej tu nie sięgają!!! Ponadto i znak B-35 stoi samotnie po lewej
stronie...

Przed laty zastawiono mi wjazd tuż po oddaniu do użytku dwóch nowych
parkingów -- razem 11 miejsc...

-=-

Aby było jasne -- nie o to chodzi, że ktoś postawił samochód
na chwilę, ale o o to, że parkuje na całą noc, lub dłużej...

-=-

W ostatnich dniach zjawisko to nasiliło się.

--