Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Z8350 i wymienny dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Z8350 i wymienny dysk ssd
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 16 Oct 2019 20:43:13 +0200
Cześć.

Czy któryś z tanich "laptopów" typu Kiano itp opartych o Z8350 posiada wymienny dysk ssd?

Ktoś pyta mnie o radę a ja po godzinie dłubania w necie mogę co prawda znaleźć jakieś netbooki z dyskiem ssd ale za duże pieniądze. A tutaj budzet kluczowy. Raczej niższa wersja Z3xxx nie wchodzi w grę. Musi być miniaturowy, 10", tani i mieć wymienny SSD a idealnie dodatkowo złacze USB3. Może być też używany, ba z powodu budzetu nawet powinien, estetyka i ergonomia bez znaczenia.

Ktoś mógłby mi coś podrzucić jako pomysł? To głównie urządzenie do zabierania na wyjazdy jeśli dobrze zrozumiałem cel i ma słuzyć jako magazyn danych (dlatego ssd) i przegladarka do netu. Jako magazyn to nawet eeepc by się nadał, ale do przeglądania netu już bez współczesnego cpu nie podejdzie.