Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 17 Oct 2019 18:22:32 +0200
On Mon, 30 Sep 2019 15:27:42 +0200, jedrek wrote:

> Strona dobreprogramy przypomina wszystkie obecne windowsy, ociężałe,
> zasobożerne, a starą przeglądarkę FF potrafi zawiesić ta pożal się strona i
> zabić proca.
> I już jakiś bulwers o skrypty, że może być zajęty i czy kontynuować czy
> przerwać i pieron wie jakie jeszcze skaczące węże na stronie, bo
> współeczesna pożal się strona musi pierdzieć i rzygać, pompować przy
> przekazywaniu treści....
> Dobreprogramy to przykład strony gimbazowej, pisanej po to by była i
> chodziła jak krew z nosa i wkurzała wchodzących na nią, kto by się tam
> [...]

Ty, zobacz, a u mnie ta strona śmiga i nic nie tnie, mimo otwartych
dziesiątek innych kart, dziwnie, nie? Może dlatego, że nie próbuję używać
przeglądarki na Commodore 64 tylko na współczesnym komputerze?
Jak będziesz wjeżdzał furmanką na ekspresówkę też nie zapomnij shejtować
gównianej drogi i wymagań co do minimalnej prędkości, bo te buce nic
użytkownika nie szanują.

ps. i przed spaniem nie zapomnij zgasić łuczywa, żeby Ci jaskinia tlenkiem
węgla się nie wypełniła

--
pozdrawiam
Roman Tyczka