Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 25 Oct 2019 10:54:53 +0200
On Sat, 19 Oct 2019 00:19:46 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Nie. ;) Mając 12 GiB oRAMkowania nie mogę otworzyć zbyt wielu
> dziesiątek stron. Teraz mam raptem: 26 stron Opery; VBoxa,
> któremu dałem 836 MB, czyli mało, jak na wymagania jego WXP;
> 1 GB na RAMdysk; drobiazgi w stylu HWinfo...

Tak :-)
Mam 16 GB "ramek", mam odpaloną wirtualkę z Win7, z ustawionym ramem dla
maszyny na 5GB. Poza tym mam kupę softu (skype, spotify, rambox,
everything, duplicati, etc.) w tym dwie przeglądarki, Brave i Firefox,
Firefox ma otwartych ...hmmm... wyjdę na wariata ;-) duuużo kart:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-10-25/UajN96lfdH4DBsKkqlyVEGDhNAcAOu8eUHRTF7YjFvnhiyRYeKPjRTQauSbDiaH6.png

A mimo to komp działa stabilnie, strony szybko. Cuda panie?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka