Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: RadoslawF <user@domain.invalid>
Date: Mon, 30 Sep 2019 18:15:03 +0200

Ja tylko z niewiedzy siedzę na starym win, bo linux-a słabo kumam, a
nauczycieli od linuxa mało jest (nauczyciel to ten co umie poprowadzić w
temacie krok po kroku, bo cóż po wiedzy jak nie ma typ umiejętności
przekazania jej nowicjuszom).

Wymówka. Mint jest łatwy i intuicyjny. Zainstaluj jako drugi na dysku,
użyj Minta live czy wreszcie użyj maszyny wirtualnej i się zaznajomij.

Ja tam jestem zaznajomiony, kiedyś z mandriwą, potem z ubuntu.
Nie mam problemów z obsługą czy instalacją, mam problemy z brakiem
programów które na windowsie są. A graczom dochodzi problem z grami
nawet jak się uruchomi to chodzi wolniej.
W efekcie siedzę na W7.
Ale cała nadzieja w MS, przeforsują koncepcję abonamentu i totalnej
inwigilacji i ludzie jednak będą odchodzić od windowsa.

Pozdrawiam