Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 03 Aug 2019 17:02:06 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Aug 2019 14:40:42 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d458b90$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Olaf Frikiov Skiorvensen" qvlake1pk161q79nsedhad1tgeofhg9nmt@4ax.com

>Sprawdzam często, ale one nie mówią,
>gdzie dysk pisze a jedynie -- ile pisze.

No i ile wychodzi na godzinę?

>Chciałbym uniknąć ciągłego/permanentmnego/nieustannego
>pisania, aby oszczędzić i siebie, i dysk...
>
> - z jednej strony agregacja zapisu
>   (dająca mroczne efekty w razie zwiechy)
> - z przeciwnej strony ciągłe pisanie...

Gdzie wyczytałeś o tych częstych zapisach do rejestru W10?
Jedyna metoda to zrezygnowanie z hiberfile i ramdysk na pliki
tymczasowe(programów do
obróbki graiki czy przeglądarek i tempy systemowe), ale to droga metoda, w
dodatku ma
pewne minusy(zawartość ginie po restarcie, chyba, że ją zapiszesz przed
zamknięciem do
pliku i wczytasz przy starcie systemu, co typowo nie ma sensu).

>Ale czy ów bliźni zasługuje aż na tak żarliwą/gorącą miłość? ;)

Ojciec Lacymon twierdził, że tak, wszyscy innowiercy na to zasługują.

>-=-
>
>Mam w Acerze 12 GiB RAMki, ale plik hibernacyjny ma tylko 4 GB.
>Czym to wyjaśnić? Zwykle mi tych 12 GiB nieco ;) brakuje, więc
>raczej nie tym, że używana jest tylko drobna część RAMki. Nie
>wierzę też w tak skuteczną kompresję bezstratną.

Kompresuje, dodatkowo(jakm mniemam) nie zapisuje pamięci cache dysku(a ta może
być
spora).