Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 03 Aug 2019 11:49:31 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Aug 2019 03:04:54 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d44ddbb$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :
>Wiem, że zła grupa, ale co mi tam... ;)
>
>Czy to prawda, że W10 stale/nieustannie/permanentnie pisze w swym
>rejestrze na dysku?! Jeśli prawda -- marnie postrzegam możliwość
>obejścia problemu szarpania systemowego dysku...
>
> - albo SSD z jego bezsensownym traceniem TBW
> - albo HDD z jego bezsensownym traceniem czasu
> - albo próba umieszczenia plików rejestru w RAMce
> - albo nie wiem, co...
>
>Ale najpierw -- czy to prawda, że W10 złośliwie coś
>(około 1 GB na jedną godzinę zegarową) pisze w swym
>rejestrze?!

Masz liczniki zapisu w SMART? Sprawdź je.
Mój Win7 zapisuje średnio 800 MiB do 1 GiB/h(średnia od początku działania
dysku).
Rejestrem bym się nie przejmował.