Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 03 Aug 2019 17:55:19 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Aug 2019 16:01:31 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d4593ba$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
 od Netx <nospam@gazeta.pl>  :
>U mnie jest to dysk Adata SX8200 pro 1TB z wytrzymałością
>teoretyczną 640TB. Czyli przy zapisie 20GB danych dziennie powinna
>wytrzymać:

To nie jest jakoś specjalnie dużo.

>640/0.02 = 32000 dni. To jest 87 lat. Niby dużo, ale na ile dokładnie
>jest to oszacowanie? Czy aby dysk naprawdę wytrzyma 640TB zapisu?

Pewnie nawet sporo więcej, zależy od rodzaju pamięci i wartości WA.

>Niestety nie wiem jak sprawdzić co pisze takie ilości danych.
>ProcesExplorer z włączoną kolumną I/O Write Bytes nie jest dość
>precyzyjny - pokazuje zapis przez jakiś proces systemowy - pod czym nie
>wiadomo naprawdę jaka usługa pisze.
>Wyłączyłem co się da w antywirusie oraz indeksowanie dysku, historię
>plików, plik stronicowania itp. ale to nie wiele daje.
>Jeśli ktoś rozpracował to zagadnienie to chętnie się dowiem jak
>sprawdzić czy faktycznie zapis do rejestru jest problemem (jak pisze
>Eneuel) i jak to naprawić.

Jak już napisałem, to nie jest dużo, nie ma się czym przejmować.
Procesy systemowe nie piszą dużo, jeśli, to jakaś aplikacja(zepsuta).
Ile wychodzi zapisanych MiB/h?