Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klaw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sat, 6 Jul 2019 19:09:02 +0200
Dzięki. Aż tak głęboko nie badałem tematu. Może po prostu kupię jeszcze jakąś sensowną klawkę z PS/2 (o ile jakąś sensowną znajdę). W mojej starej klawiaturze A4TECH (nota bene jeszcze produkowana, a mam ją z 5 lat albo i dłużej), taka o - biała - <http://www.a4tech.com/product.aspx?id=72#2> wysłużyły się gumki pod klawiszami, a poza tym ma trochę dłuższy skok - jak w starych, tradycyjnych klawiaturach i czasem już klawisze nie łapią.

Kiedyś rozkręciłem taką klawiaturę i nakleiłem na folię w miejscu gdzie naciskają klawisze malutkie kawałki taśmy izolacyjnej. Klawisze zaczęły łapać w sposób pewny.