Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiatu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Fri, 05 Jul 2019 18:50:30 +0200
Mam przejściówkę z USB na PS/2. Właściwie to dwie. Mają na obudowie wytłoczony wizerunek myszki komputerowej. Do jednej od dawien dawna podłączona jest mysz z wtykiem USB, a do drugiej dzisiaj podłączyłem nową klawiaturę. Zawsze kupowałem takie klawiatury z wtykiem PS/2, ale o to coraz trudniej. W każdym razie podłączyłem przez ten adapter klawiaturę. I nie działa. Windows jej nie widzi - nie reaguje. Czy do klawiatury są jakieś specjalne przejściówki? Bo widziałem też takie no name USB na PS/2, bez żadnych nadruków i zastanawiam się, czy one też działają jedynie dla myszy, czy również dla klawiatury?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/