Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klaw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Fri, 05 Jul 2019 23:55:15 +0200
W dniu 2019-07-05 23:34, heby pisze:
On 05/07/2019 21:30, heby wrote:
Aby to zadziałało klawiatura musi wspierać PS/2 na wtyczce USB bo
przejściówka pewnie pasywna.

A tutaj poparcie internetów:

https://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_port#Conversion_between_PS/2_and_USB

Dzięki. Aż tak głęboko nie badałem tematu. Może po prostu kupię jeszcze jakąś sensowną klawkę z PS/2 (o ile jakąś sensowną znajdę). W mojej starej klawiaturze A4TECH (nota bene jeszcze produkowana, a mam ją z 5 lat albo i dłużej), taka o - biała - <http://www.a4tech.com/product.aspx?id=72#2> wysłużyły się gumki pod klawiszami, a poza tym ma trochę dłuższy skok - jak w starych, tradycyjnych klawiaturach i czasem już klawisze nie łapią.

Dzisiaj odebrałem taką - <http://www.a4tech.com/product.aspx?id=61> Chciałem spróbować czegoś o miękkim skoku. Niby jest wersja PS/2, ale google'ując po sklepach nie znalazłem. Na AliExpress przeglądałem przejściówki i do myszek jest ich na tony, a do klawiatur są niby te same, w opisach piszą, że też i do klawiatur, ale nie ma pewności, że zadziałają.

W każdy razie dziękuję za hint i pozdrawiam.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/