Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: ń <n@n.n>
Date: Thu, 16 May 2019 14:29:32 +0200
Bywa gdzieś opcja "use hardware acceleration" czy podobna, ale najlepiej jak na początek będziesz używała wartości domyślnych, bo przekombinujesz.
Dobra grafika ma masę opcji w swoich sterownikach, w tym osobno do 3D, osobno
do video itd., można się pogubić.
Niektóre lapki mają jeden wentylator wspólny i kanały cieplne, a inne lapki
osobne do CPU i osobne do GPU.
Do tego w BIOS powinna być opcja "Fan always on on AC" czy podobna, możesz
poeksperymentować z wyborem.
Tak czy inaczej wydajnego notka warto stawiać na podkładce wentylacyjnej, lato
idzie.

-----
Jak mam się upewnić, a raczej jak mam sterować tym, który GPU będzie przy danej aplikacji używany?