Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Wed, 15 May 2019 20:49:21 +0200

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
news:5cdc4163$0$543$65785112@news.neostrada.pl...

To nie jest w tej chwili najważniejsze. Moim głównym
celem jest sprawdzenie (przed ewentualnym zwrotem
w ciągu 2 tygodni) czy laptop się grzeje i czy jest głośny.

Zdziwiała mnie jedna rzecz.
Uruchomiłam program McAfee, którego wersję próbną otrzymałam
"z dobrodziejstwem inwentarza". Zapuściałam Pełne skanowanie
i bardzo się zmartwiłam. Chodził naprawdę głośno, słychać go
bylo w całym (niedużym) mieszkaniu. Trwało to więcej niż kilka
minut. Z tyłu wydobywało się całkiem ciepłe powietrze, natomiast
spód był tylko lekko ciepły.
Chciałam to powtórzyć, ewentualnie spróbować Szybkie skanowanie,
ale to nie było możliwe. Przy ikonie Otwórz aplikcję McAfeeVirus Scan
widniał napis "Stan niedostępny". Być może dlatego, że na etapie
instalacji systemu przy "HP zaleca McAfee LiveSafe" nie wpisałam
mojego adresu e-mail i nie zarejestrowałam się.
Niepokoiło mnie to, więc pobrałam z Internetu AVG Free 2019 i
zainstalowałam.
Programu AVG Free używam od lat na starym laptopiepod Win XP.
Pojawił się komunikat, że AVG działa w trybie pasywnym, bo na
komputerze są 2 antywirusy. Mimo to uruchomiłam Dokladne
skanowanie. Trwało to mniej więcej tyle ile w przypadku McAfee, ale ..
BYŁO CICHUTKO, a wychodzące powietrze było zaledwie letnie. Uff.

Pozdrawiam
Ewa