Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Wed, 15 May 2019 20:20:46 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cdc5064$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-05-15 o 18:57, Ewa pisze:

System (w momencie kupienia partycja recovery) jest na
dysku SSD 240 GB i nie zamierzam jej dzielić na partycje.
Będzie w całości na system i programy. Natomiast dysk
HDD 1TB podzielę póżniej.

hmm.. jest tam i działa? Bo chyba SSD był raczej dokładany niż fabrycznie. W każdym razie zaleta recovery jest taka, że sterowników nie trzeba sobie samemu ściągać po instalacji windowsa. I tylko tyle. Instaluje niestety też cały Bloatware z którym właśnie walczysz.

Wydaje mi się, że partycja recovery jest na dysku SSD na podstawie
zajętości poszczegółnych partycji (dysków). Nie wiem jak to dokładnie
sprawdzić pod Win 10, jeszcze słabo znam ten system.

Pozdrawiam
Ewa