Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ip4 v ip6

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ip4 v ip6
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 11 May 2019 23:11:07 GMT
On 2019-05-11, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> wrote:

> Przesądy i religia? Bo technicznych powodów do obaw nie ma żadnych.

To w jaki sposób realizowana jest kontrola dostępu do i z sieci lokalnej
(jesli chcemy mieć kontrolę dostępu)? Tak jakbym to robił na MACach
sokor wszystkie adresy miałyby być unikatowe? A dynamiczny przydział
adresów w sieci z ograniczonym dostępem jest podobny czy różni się od
IPv4?

Mogę aktywować u siebie IPv6, sprzęt też ma mozliwości, ale trochę się
boją, że nie ogarnę kwestii bezpieczeństwa.

--
Marcin