Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Sun, 5 May 2019 17:51:32 +0200
W dniu 2019-05-04 o 13:07, Ewa pisze:

Proszę o rady, najlepiej wynikające z Waszych własnych doświadczeń.

Pozdrawiam
Ewa

Łap jeszcze listę kilku laptopów, które się opłacają, do 3000 zł (w sklepie X-Kom.pl.

1. Lenovo Ideapad 330 - to samo co ten pierwszy HP, tylko ma SSD 240 GB wbudowany na starcie

https://www.x-kom.pl/p/468583-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-8gb-240-gtx1050.html

2. Wersja powyższego, ale bez SSD

https://www.x-kom.pl/p/468548-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-8gb-1tb-gtx1050.html

3. Lenovo Ideapad 330 - to samo co ten pierwszy HP, tylko ma SSD 480 GB wbudowany na starcie

https://www.x-kom.pl/p/468586-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-8gb-480-gtx1050.html

4. Ten sam model, ale ma SSD 240 + 1 TB HDD na magazyn

https://www.x-kom.pl/p/468597-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-8gb-2401tb-gtx1050.html

5. Ten sam model, tylko z mocniejszym procesorem i 1 TB HDD

https://www.x-kom.pl/p/466249-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i7-8750h-8gb-1tb-gtx1050.html

6. Ten sam model, z małym SSD 120 GB + 12 GB RAM

https://www.x-kom.pl/p/468618-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-12gb-120-gtx1050.html

7. Ten sam model, z SSD 480 GB + 12 GB RAM

https://www.x-kom.pl/p/443091-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-330-15-i5-8300h-12gb-480-gtx1050.html

Osobiście brałbym ten HP, który podałem na początku lub Lenovo numer 4, bo jest najlepiej wypośrodkowany na magazyn (filmy)/aplikacje (SSD).

Dużo jest wariacji konfiguracyjnych, wybrałem te, które były nieco droższe lub tańsze od pierwszego HP, ale nadal się mieszczą w widełkach cenowych przez Ciebie podanych.

HP ma lepszy dysk HDD od montowanego w Lenovo - ma 7200 obr., ale nie ma SSD.

Ponadto, żeby Cię nie oszukiwać, to w X-Kom - z najlepszych cena/jakość, są tylko te modele Lenovo, które wypisałem i ten jeden HP, tylko że w wersji z zielonym podświetleniem. Inny niż ten, który podawałem wcześniej.

https://www.x-kom.pl/p/459383-notebook-laptop-156-hp-pavilion-power-i5-8300h-8gb-1tb-gtx1050.html

W tym przedziale cenowym jest mały wybór pod względem wyglądu, ale laptopy są wydajne i nie są to typowo gamingowe, brzydkie i świecące się jak... ^^

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]