Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 5 May 2019 10:28:43 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5cce9501$0$503$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wielkie dzięki za tak szczegółowe wyjaśnienia.
Chcę kupić mocniejszy laptop, nawet gdyby nigdy nie miał
być użyty do gier.
Z Twoich wyjaśnień martwi mnie wbudowana bateria.
Nie wiem czy to oznacza "tylko" tyle, że baterii nie można wyjąć,
czy gorzej, że baterii nie można wymienić.
Przy jednym z laptopów było napisane, że gwarancja na całego
laptopa to 24 miesiące, a gwarancja na baterię 12 miesięcy.
Ponadto żywot baterii się skraca i może się okazać, że po paru
latach warto zainwestować w nową baterię.
Dobrze więc by było gdyby dało się ją wymienić.

Wydaje mi się, że ten komentarz z wyliczanką wad odnosi się
do takiego samego modelu jak ten podany przez Ciebie w MediaMarkt:
https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/laptop-hp-pavilion-gaming-15-cx0007nw-i5-8300h-8gb-1tb-gtx1050-win10h
To tak tylko dla kompletu informacji, które muszę teraz szczegółowe
rozważyć.

Do sklepów się wybiorę gdy po pierwsze uporządkuję, głównie w głowie,
otrzymane informacje, a po drugie gdy już zawężę listę laptopów,
które w ogóle będą wchodziły w grę.

Zakup przez internet daje jeszcze ewentualne te 14 dni na zwrot jak
nie podpasuje.
To jest pewien atut. Chyba zwykłe użytkowanie, bez zmian w czymkolwiek,
nie spowoduje utraty prawa do ewentualnego zwrotu.

I jeszcze jedno:
W każdym razie te z literką U na końcu to są wersje energooszczędne.
Gdzieś w Internecie czytałam, że procesory z U są przylutowane i nie
można ich wymieniać. Czy mam z tego rozumieć, że taki nie-U można
będzie w przyszłości ewentualnie wymienić?

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Ewa