Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 28 Apr 2019 17:59:44 GMT
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@nie.pamietam ...

> Do zeszłego miesiąca miałem T520 z tym właśnie CPU - coś musisz mieć
> nie tak, bo ten CPU śmiga aż miło. No chyba że w tle non-stop
> transkodujesz filmy do x265...
>
> A może w BIOSie masz wyłączoną obsługę multi-core?
> Albo zatkany wentylator i CPU schodzi do minimalnych obrotów by
> uniknąć przegrzania?

Ogolnie to ja nic na tym nie robię bo to laptop drugiej polówki.
Ale pare razy probowałem coś zrobić i lagi sa takie ze odpusciłem
sobie...

On miał tak od poczutku wiec to nie kwestia zabrudzen.

Przykładowo klikam otworz panel sterowania i czekam 10s...
Przejscie do kzdej kolejnej opcji to 2-3 sek.

Na stacjonarce opoznienia sa praktycznie nie zauwazalne.

Ciore multi  w bios - enabled
hyper threading w bios - enabled

Co jeszcze mozna sprawdzic i gdzie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także