Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 28 Apr 2019 11:59:44 GMT
Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

> Ja bym się zastanowił na miejscu autora, czy nie wystarczy rodzicom
> laptop za maksymalnie 1500-1800 zł.
>
> Wygodny, YouTube pooglądają, zedytują dokument, czy co tam
> potrzebują i ogólnie gitarka.
>
> Rozejrzałbym się za nowym laptopem lub którymś ze stajni IBM
> ThinkPad (może X220?).

Wiesz, z tymi laptopami to jest tak ze trzeba sie przyzwyczaic.
Ja mam a nie uzywam poza wyjazdami - w domu zdecydowanie wole
stacjonarke.
A gdybym miał uzywac w domu lapka to tylko ze stacją dokującą.
Uzywanie klawiatury laptopowej, nawet z klawiatura numeryczna jest dla
mnie po prostu meczace - byc moze to kwestia przyzwyczajenia ale zwykła,
prosta tradycyjna klawiatura HP i takaz myszka jest dla mnie jak
przedłuzenie reki :)))

I jeszcze a propos wydajnosci procków - pracowałem chwile na lapku IBM z
procesorem i3... Nie wiem co to jest za gówno ale pracowac na tym sie nie
da... Nieporównywalnie wolniejszy od c2d czy mojego athlona.
Nawet go wyczyscilismy do zera i postawilismy system od nowa - tragedia.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także