Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 28 Apr 2019 17:59:44 GMT
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

> Czy ktoś z grupowiczów ma taką plujkę Brothera ze skanerem?
>
> Czy ma ona ficzerek okresowego "ożywiania"/czyszczenia głowic
> zapobiegającego ich wysychaniu przy rzadkim drukowaniu w domu?
>
> https://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j105
>
> - Drukowanie, kopiowanie, skanowanie
> - Wysokowydajne kartridże z atramentem zapewniające niskie koszty
> wydruku - Prędkość druku do 11 ipm mono / 6 ipm kolor
> - Rozdzielczość druku do 6,000 x 1,200dpi
> - Interfejs sieci bezprzewodowej
> - Wymiary Bez kartonu: 435 x 374 x 161 mm (szer. x gł. x wys.)/
> 7.1kg

Wszystkie maja.
Ja miałem brothera przez 6 lat - cały czas na nieoryginalnych tuszach
(takich po 2-3zł za sztuke)
Czasami rzeczywiście trzeba było włączyc czyszczenie głowic.

Nastepny w kolejce epson wytrzymał 2,5 roku...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także