Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Sun, 28 Apr 2019 02:38:46 +0200
W dniu 2019-04-27 o 23:38, zhbick pisze:
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA3EC20B43EC2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Pracuje od lat na athlonie x2 250 - ma około 1700 punktów.
Do tego ssd i przyznam ze absolutnie nie widze potrzeby wymiany.

Ale jak probowałem uzywac bluestacks (android na pc) to niestety nie
dawał rady.

No właśnie: każdemu według potrzeb :) Mi w stacjonarce (mocniejszy i5) brakuje mocy do tych zastosowań, do których jej używam (mocy, rdzeni) - z drugiej strony w starym laptopie mam mobilne C2D 2,8 GHz i wystarcza ze sporym zapasem.

Ja bym się zastanowił na miejscu autora, czy nie wystarczy rodzicom laptop za maksymalnie 1500-1800 zł.

Wygodny, YouTube pooglądają, zedytują dokument, czy co tam potrzebują i ogólnie gitarka.

Rozejrzałbym się za nowym laptopem lub którymś ze stajni IBM ThinkPad (może X220?).

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]