Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pecet na poddaszu vs temperatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pecet na poddaszu vs temperatura
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 9 Apr 2019 08:20:28 +0200
On Mon, 8 Apr 2019 19:47:31 +0200, Marcin N wrote:

> Serio chcesz robić overclocking na poddaszu? Wariactwo.

Nie, że chcę tylko ten komp już teraz jest zoverclockowany i miło byłoby
móc korzystać z tej mocy (+30%), nie zgodzisz się?

> Zrób downclocking i po kłopocie. Ogranicz maksymalną częstotliwość do
> 90% i nagle cały problem zniknie.

No tak też myślałem, ale okazało się, że jak nie kijem go to pałką... dyski
będę zmieniał co tydzień, bo one wrażliwsze na temp.

Reasumując... szkoda, bo to jedyne miejsce gdzie serwerek by mógł stać,
szumieć i nie wadzić nikomu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka