Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 8 Apr 2019 23:24:27 +0200

"Adam" q8g4ke$n55$1$Adam@news.chmurka.net

Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.

Braki pamięci? Mnie niedostatek RAMki (mam 12 GiB) powalił
VBoxa tak, że straciłem partycję z Gościem... Nie zdołałem
naprawić, bo Gostek uruchamiał się w malutkim okienku, bez
możliwości rozciągnięcia :) a ratowanie padniętej partycji
z innej (kopii/klonu) nie dało dobrego rezultatu w obliczu
pytania znanego z dowcipu/kawału -- łatwiej brudne dziecko
umyć czy zmajstrować nowe? ;)

W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka

Wystarczyłoby mi, ale drukarka taka i kosztuje więcej niż
kilka dych, i chyba nie ma skanera.

lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił
nowe butelki, to pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

O ile nie padłaby głowica, która kosztuje ze dwie stówki.

-=-

Rozpatrywałem kupno CISS -- uznałem, że zaryzykuję z najtańszą.
Może lepiej by było, gdyby miała FiuFiu -- Carrefour sprzedawał
z FiuFiu za stówkę, ale nie załapałem się, bo chciałem doczekać
do piątku, aby dostać 5% zwrotu, :) a ponoć rozeszły się bardzo
szybko, jeśli nie liczyć wystawowej... :)

-=-

Pomijając to, iż mogłem kupić taką samą o 25 pln taniej lub za
stówkę niemal taką, ale z FiuFiu -- cieszę się swym nabytkiem.

Możliwość skanowania i kopiowania (także bez udziału komputera)
też jest mile widziana.

-=-

Zauważ, że w wiecznym piórze także trzeba dolewać atrament albo
podmieniać kartridże.

--