Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Wed, 27 Mar 2019 06:41:04 +0100
Może na odwrót: ciągle mamy ThinkPada (c2d), który czytał to, czego inne odtwarzacze czy to laptopowe czy stacjonarne w ogóle nie chciały widzieć.

-----
Dawno już nie mam dobrego napędu stacjonarnego, ale założę się że jak sprawdzę moje kilkunastoletnie cedeerki wypalone na Teacu, to spokojnie je odczytam. A teraz mam w sumie dostęp do laptopowych napędów i się zastanawiam, czy warto coś na nich na przyszłość ponagrywać.