Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 20 Mar 2019 22:55:09 GMT
On 2019-03-20, ń <ku@ta.sie> wrote:
> I oczywiście wpadliśmy na ideę katalogowania już przy nagraniu z
> wielkim nabożeństwem naszej pierwszej płyty w 1995 r.?

No wpadlismy wtedy kiedy zaszła potrzeba bardziej masowej archiwizacji
czegoś. Czy było to już w 1995 to niekoniecznie (w moim przypadku) ale w
momecie, w którym pojawił się problem odszukania konkretnych plików.
Akurat nosnik ma tu niewiele do rzeczy, bo kataloguję również zawartości
archiwalnych dysków twardych.

--
Marcin