Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 Mar 2019 01:31:33 GMT
On 2019-03-18, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> A jeszcze wcześniej pierwsze płyty CDR kosztowały w przeliczeniu
> niewiele mniej, niż dziś cały napęd BlueRay. Jak przepaliło CDR, to była
> prawie tragedia miesiąca.

Aż tyle to chyba nie kosztowały? No chyba, że te bardzo pierwsze? Jak
koło jakiegoś 95' zleciłem wypalenie swojej pierwszej archiwalnej płyty
na cdr to nie mogło kosztowac az takiego majątku bo bym pamiętał :)

Za to pamiętam, jak ze 3-4 lata później płaciłem za czystą CDRW Mmore
dokładnie w granicach obecnej ceny napędu DVDRW.

--
Marcin