Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD DURON czy - co?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD DURON czy - co?
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Wed, 6 Feb 2019 14:47:18 +0100
Użytkownik "MF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a66c777-2183-e67b-307c-348499a2901c@komp.wujka.marcina...

Nota bene w tamtych czasach miałem własnoręcznie złożonego blaszaka z płytą główną Socket A (jakiś Soltek), stąd wzięło mnie na nostalgię. Przepraszam za długi i nic niewnoszący post.

Fajnie się czytało! Od tego są grupy dyskusyjne :-)

Mi się zachciało zmienić P3 800EB na Thoroughbreda i rozczarowałem się niskim przyrostem wydajności w grach... Tak jakoś pechowo zmieniałem (wcześniejszy upgrade z P 166 MMX na AMD K6-2 też nie dał odczuwalnego kopa wydajnościowego)