Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 19 Jan 2019 01:47:01 GMT
On 2019-01-16, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> wrote:

> Na tym polega "zainteresowanie", że jeśli czymś się interesujesz - robisz
> to. Hobbystycznie, w czasie wolnym, za darmo. A jeśli nie robisz... No to
> widocznie aż tak cię nie interesuje :)

No ale zasadniczo rozumiesz, że można mieć więcej niż jedno
zainteresowanie, takie prawdziwe, do tego regularną pracę a jeszcze dom
i rodzinę, i że na to wszystko dobę z 24h? :)

Tak w kwestii formalnej, to nie wszystko da się robić w domu i
hobbystycznie, nawet jeśli masz czas i jest to Twoja pasja.

--
Marcin