Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 19 Jan 2019 08:49:59 GMT
On Sat, 19 Jan 2019 01:47:01 +0000, Marcin Debowski wrote:

> No ale zasadniczo rozumiesz, że można mieć więcej niż jedno
> zainteresowanie, takie prawdziwe, do tego regularną pracę a jeszcze dom
> i rodzinę, i że na to wszystko dobę z 24h? :)

W dalszym ciągu postulujesz iż można mieć zainteresowania (do tego "takie
prawdziwe"), ale z którymi, z braku czasu, człowiek absolutnie nic nie
robi. No ok, niech ci będzie. Ja np. w taki sposób interesuję sie
łyżwiarstwem. W zeszłym roku nawet obejrzałem na youtubie wideo z
zawodów. Ale czy uczciwie mogę powiedzieć że łyżwiarstwo to moja pasja?
Niespecjalnie. Gdyby była, to wygospodarowałbym czas kosztem czegoś
innego i bywał 3x w tygodniu na lodowisku.

> Tak w kwestii formalnej, to nie wszystko da się robić w domu i
> hobbystycznie, nawet jeśli masz czas i jest to Twoja pasja.

Mowa była o programowaniu. Tutaj akurat żadnych barier w obecnych czasach
nie ma. Co innego 30 lat temu - wtedy mieć komputer to było nie lada co,
ale nawet jeśli już się miało to co z tego, skoro nie było dostępu do
wiedzy... Ja uczyłem się programować na tym co było, tj. na podręczniku
od Atari XL800 który ojciec kolegi przywiózł z NRD :) Dziś wszystko jest
w zasięgu ręki, wystarczy chcieć.

Mateusz