Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Docker

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Docker
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 19 Jan 2019 01:35:51 GMT
On 2019-01-16, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Vegas znany jest ze swej niestabilności. Obawiam się, że wiele nie ugrasz,
> być może zamiast kopać się z koniem warto rozważyć zmianę na coś
> stabilnego?

Tak im tez napisałem, ale 2ch fanbojów się doczepiło, że narzekam a nie
daję potrzebnych danych i czy szukam rozwiązania. Stwierdziłem więc,
że co mi tam, przynajmniej będę mógł powiedzieć, że próbowałem.

Oczywiście jak już dałem co chcieli to zero odpowiedzi. Za to dzisiaj
dostałem odpowiedź od magixa. Kompletnie bezużyteczne kopiuj i wklej
klarownie bez czytania co im się posłało. Elaborat o tym, że edycja wideo
wymaga dużych zasobów. Jakoś umknął im fakt, że to przy dużo większych
zasobach ten ich badziew działa gorzej.

Natomiast problemem jest też to alternatywne oprogramowanie, bo robię
czesto z MVC, czyli np. 3D. Jaki tego typu edytor (i w podobnej cenie)
zpisze mi coś w takim formacie lub niechby i w SBS? Wydaje się, że
DaVinci Resolve powinien, ale jeszcze nie obczaiłem jak.

No nic, będę szukał i sprawdzał. Może się skończyć, że edytowac będę na
jakimś slabszym Intelu a kodować w vboxie na AMD.

--
Marcin