Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 16 Jan 2019 00:59:48 GMT
On 2019-01-15, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> wrote:

> Gdyby temat cię faktycznie interesował, to 20 lat temu nie porzuciłbyś
> sprawy tylko dlatego, że chwilowo rynek nie potrzebował. Programowanie to

Upraszczasz zdziebko MZ. Sam mam ze 3 dziedziny, w których widze siebie
zawodowo (zgodnie z zainteresowaniami) i sa to dość odległe dziedziny.
Czym więcej masz prawdziwych zainteresowań tym gorzej. Po prostu
wszystkiego się nie ogarnie, a cos wybrac trzeba.

> dość specyficzna praca - to się robi dlatego że się to lubi, niezależnie
> od tego czy akurat ktoś płaci czy nie. :)

E tam. Nic specyficznego. Albo lubisz co robisz (i vice versa) albo nie.
A jak lubisz to zdarza się, że robisz dla przyjemnosci (z ciekawości
np.) Większość ludzi, którzy wybrali zawody techniczne raczej lubi lub
lubiło co robi. Natomiast są pewne zawody gdzie trudno mi się dopatrzyć
czegokolwiek poza chęcią zarabiania. Np. taki dentysta :)

--
Marcin