Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bezpieczeństwo danych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bezpieczeństwo danych
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Sun, 18 Nov 2018 13:21:40 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 18 listopada 2018 20:16:28 UTC+1 użytkownik n napisał:
> Takie rzeczy załatwia dobry kosz sieciowy w NAS.
> Gdy Word zapisując nowy *.doc tworzy *.wbk, to kosz sieciowy tworzy z
> nadpisywanych *.wbk wersje *.wbk(1), *.wbk(2), *.wbk(3) itd. w katalogu
> #recycled/@recycled (QNAP/Synology).
> Ustawiasz czas, po jakim pliki są usuwane z kosza, np. 2 dni lub 999 dni.
>

> -----

zainspirowany Twoim postem wklepałem w googla i

https://www.qnap.com/pl-pl/how-to/tutorial/article/jak-wprowadzi%C4%87-kontrol%C4%99-wersji-plik%C3%B3w-w-folderze-qsync-tak%C4%85-jak-w-us%C5%82udze-dropbox/

i okazuje się że qnap ma taką opcje.
Ale albo źle widze albo czegoś nie mam włączonego bo nie
mogę u siebie znaleść takiej opcji