Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bezpieczeństwo danych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bezpieczeństwo danych
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 18 Nov 2018 17:58:08 GMT
On Sun, 18 Nov 2018 09:42:24 -0800, Bolko wrote:

> Ja studia skończyłem jakieś 15 lat temu i coś tam się bawiłem w linuxy.
> Ale to dawno było :)
> Jest jakiś sposób żeby bez zastanawiania się w którym miejscu komende
> wpisać to zrobić?

Dla alergików klawiatury istnieją różne klikalne nakładki graficzne.
Nigdy nie korzystałem z tego więc nie doradzę, ale wyszukiwarka zapewne
chętnie dopomoże :) (szukać po słowach "rdiff-backup" i "gui"). Mi szybka
próba wystrzeliła z tym:
http://www.nongnu.org/jbackpack/screenshots.html

...ale z pewnością opcji jest więcej.

Mateusz