Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki tablet?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki tablet?
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Tue, 13 Nov 2018 10:51:10 +0100
On 10.11.2018 01:48, Jawi wrote:

> Mam w domu jakiegoś 7", dostałem do internetu za "paczkę fajek".
> Nędza straszna, boje się, że każdy inny będzie podobny.

Nie miałem co prawda za bardzo do czynienia z nowszymi modelami tabletów
(także dość nisko oceniam ogólną przydatność tego typu sprzętu) ale parę
lat temu miałem okazję porównać urządzenia wiodących producentów z tymi
tanimi, chińskimi. I muszę powiedzieć, że różnica jak między niebem i
ziemią.

W przypadku "firmowych" był to jeden z pierwszych modeli Samsung Galaxy
Tab (7") oraz HP TouchPad (niecałe 10"). Działały szybko, responsywność
systemu była wysoka, a zarządzanie energią działało prawidłowo.
Po drugiej stronie wynalazek o nazwie Coby Kyros. Na pierwszy rzut oka
wyglądał solidnie. Na hardware nie mogłem narzekać - dali nawet funkcję
hosta USB, co wtedy nie było standardem. Za to software - masakra. Pełno
bugów, wolna praca, problemy ze stabilnością i beznadziejne zarządzanie
energią. W pełni naładowany, nieużywany tablet w stanie uśpienia
potrafił opróżnić baterię w dwa dni. Samsung mógł tak sobie leżeć przez
ponad tydzień...